در این مطلب قصد داریم نکات مهم در مورد پشتیبانی قفل کارتی حضوری و تلفنی، گارانتی قفل کارتی و قرارداد تعمیر، نگهداری و تامین قطعات و خدمات برای شما مطرح کنیم.

تیم ما می تواند پشتبانی مورد نیاز شما و یا قرارداد تعمیر و نگهداری را در برخی برند های قفل کارتی به شما ارائه دهد.

جهت مشاوره با آقای باقری تماس حاصل فرمایید: 09336602442

پشتبانی قفل کارتی

پشتیبانی قفل کارتی یکی از مهترین مسائلی است که هتل داران باید به آن توجه کنند، از آن جایی که قفل های کارتی برند های متفاوتی دارند و هر شرکت معمولا برند قفل کارتی خود را پشتیبانی می دهد و قطعات و لوازم جانبی و کلید کارت مرتبط با قفل کارتی برند شخصی خود را تامین می کند بسار مهم است که در هنگام خرید قفل کارتی به پشتیبانی اهمیت دهید.

در صورتی که پس از خرید و نصب قفل کارتی مورد نظر از شرکت تامین کننده پشتیبانی دریافت نکنید دچار مشکلات جدی خواهید شد.

پشتیبانی قفل کارتی ، گارانتی

مشکلات نداشتن پشتیبانی

یکی از این مشکلات می تواند کلید کارت باشد، کلید کارت یک قطعه مصرفی است که در طول زمان توسط مهمان ها گم شده و یا شکسته شده و یا خراب می شوند.

یکی دیگر از این مشکلات می تواند خراب شدن قفل کارتی و یا مسهلک شدن قطعات آن باشد که این مسئله هم بسیار جدی و برای مهمان ها آزردگی خاطر خواهد آورد.

مشکل دیگری که ممکن است هتل داران با آن رو به رو شوند خراب شدن نرم افزار قفل کارتی است که بر روی سیتم پذیرش معمولا نصب می شود.

این نرم افزار به علت های مختلفی مثل تعویض ویندوز آن سیستم و یا خراب شدن نرم افزاری و یا مشکلات نرم افزاری می تواند از بین برود و یا کارکرد خود را از دست بدهد. در صورت خراب شدن این نرم افزار و یا از بین رفتن آن سیستم قفل کارتی به طور کل مختل خواهد شد و دیگر توانایی شارژ کارت مجدد برای اتاق ها و مشکلات دیگری به وجود خواهد آورد.

پشتیبانی قفل کارتی برای تمام معضلاتی که در بالا ذکر شد بسیار حائز اهمیت می باشد و اگر هر کدام از این مشکلات برای شما به وجود بیاید نیاز است که با یک تماس بتوانید در اسرع وقت مشکلات خود را توسط شرکت تامین کننده حل کنید.

و اگر به هر دلیلی ارتباط شما با آن شرکت از دست برود تهیه پشتیبانی از یک شرکت دیگر به سختی به دست خواهد آمد.پیشنهاد ما بستن قرارداد تعمیر و نگهداری و تامین قطعات با یک شرکت به صورت سالیانه می باشد که در اسرع وقت موظف به حل مشکلات شما باشد.

گارانتی و پشتیبانی قفل کارتی

گارانتی نصب قفل کارتی

شرکت یا شخصی که اقدام به نصب قفل های کارتی شما می کند می تواند در زمینه های مختلفی گارانتی خود را به شما ارائه دهد. حال با هم  بررسی می کنیم که گارانتی قفل کارتی می تواند شامل چه بخش هایی باشد.

  • برخی قطعات قفل کارتی می تواند شامل گارانتی شود که این گارانتی می تواند به صورت تعویض و یا تعمیر باشد.
  • قرارداد تعمیر و نگهداری و تامین خدمات تا یک سال پس از نصب قفل کارتی است که این زمان متناسب با آن شرکت و یا آن شخص می تواند متغیر باشد.
  • دریافت پشتیبانی قفل کارتی به صورت تلفنی

در صورتی که لازم است خدمات دریافتی برای هتل شما به صورت حضوری انجام بپذیرد اگر شهر نماینده متفاوت باشد هزینه اقامت و رفت و آمد معمولا به عهده هتل می باشد.

نکته: پس از نصب قفل کارتی شرکت موظف است تمامی اموزش های لازم برای شارژ کردن کارت و مسائل مرتبط با قفل کارتی را به پذیرش هتل و یا شخص مشخص شده ارائه دهد.

پشتیبانی تلفنی قفل کارتی

یکی دیگر از راه های پشتیبانی قفل کارتی به صورت تلفنی می باشد که شما می توانید با شرکت تامین کننده به صورت تلفنی مشکلات خود را مطرح کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

این راهنمایی می تواند شامل مشکلات کوچک نرم افزاری  و یا مشکلات پروگرام (برنامه ریزی) قفل کارتی باشد که به کمک نیروی فنی هتل و راهنمایی نماینده می تواند منجر به حل مشکل شما شود.

پشتیبانی قطعات قفل کارتی

قرارداد تعمیر و نگهداری و تامین خدمات قفل کارتی

قرارداد تعمیر و نگهداری و تامین خدمات قفل کارتی به شما کمک می کند که دیگر نگران مشکلات پشتیبانی قفل کارتی خود نباشید. پس از بستن این قرارداد شرکت نماینده قفل کارتی موظف است که تمامی خدمات مرتبط با قفل کارتی و قطعات را تامین کند.

که پس از بسته شدن این قرارداد شرکت دیگر نیاز به پرداخت هزینه بابت مراجعه حضوری نماینده و یا خدمات پشتیبانی تلفنی نخواهد داشت.

اما در صورت نیاز به قطعه هتل موظف به پرداخت قطعه خراب شده خواهد بود.

مدت قرارداد بسته شده در صورت به وجود آمدن مشکل سخت افزاری و یا نرم افزاری اگر نماینده و هتل در یک شهر بودند نماینده معمولا موظف است ظرف 24 ساعت به هتل مراجعه و برای حل مشکل اقدام نماید و اگر در یک شهر نبودند هتل موظف به پرداخت هزینه رفت و امد و اقامت نماینده خواهد بود و مدت زمان کمی بیشتر و بسته به نوع قرارداد نماینده تغییر خواهد کرد.

مزیت بستن قرارداد تعمیر، نگهداری و تامین خدمات چیست؟

  • تهیه کلید کارت به صورت راحت تر و با قیمت مناسب تر و سریع تر
  • رفع مشکل تامین قطعات قفل کارتی
  • رفع خرابی های نرم افزاری و سخت افزاری قفل کارتی در اسرع وقت با هزینه پایین تر
  • دریافت پشتیبانی تلفنی به صورت رایگان

جهت مشاوره با آقای باقری تماس حاصل فرمایید: 09336602442

قرارداد تامین و نگهداری قفل کارتی